Witte vullingen

Witte vullingen

Oude tandvullingen zijn vaak gemaakt van (donker)grijs metaal (amalgaam). Dit steekt af bij de rest van uw gebit. Wij kunnen uw amalgaam tandvullingen vervangen door witte vullingen.

Er bestaan 2 soorten witte vullingen:

Composiet vullingen (witte vullingen)

Composiet vullingen zien er natuurlijk uit doordat de kleur wordt aangepast aan de omliggende tanden. Wij hoeven geen gezonde delen weg te slepen om het vulmateriaal houvast te geven. Omdat composiet niet zo sterk is als het eigen tandweefsel, zijn composietvullingen niet altijd geschikt voor grote vullingen.

Porseleinen vullingen (witte inlays)

Porseleinen vullingen worden in de juiste kleur op maat gemaakt in een tandtechnisch laboratorium. Vervolgens brengen wij de inlay op uw tand of kies aan. Deze keramische vullingen hebben een langere levensduur dan composietvullingen en zijn goed bestand tegen verkleuring.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandartsenpraktijk Camminghaburen? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:00 - 12:30 | 13:00 - 16:30
dinsdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 16:30
woensdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 16:30
donderdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 16:30
vrijdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 16:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Havingastate 9E-11
Leeuwarden 8925 AZ
Route

Patiëntervaringen

1396 reviews · ⭐ 8.9 gemiddeld

Goed maar rommelig

Behandeling implantoloog goed uitgevoerd met weinig naklachten. Behandeling was wat rommelig. Zaken lagen niet klaar en moesten nog bij elkaar gezocht worden. Verder bloedheet in de behandelkamer.

Erg professioneel personeel

Erg mooie en rustige werkkamers, schoon en hygiënisch ingericht Personeel is vakkundig en professioneel

Goede zorg aan het gebit

Mondhygiëniste die mijn gebit heeft gereinigd doet het zo goed en pijnloos dat je er bijna bij in slaap valt tijdens de behandeling. Tandarts hoefde alleen de controle van het gebit doen en de APK. Vriendelijk personeel en professioneel

Prima

Prima wachttijden zijn niet te lang. Vind dat medewerkers aan de balie wat vriendelijker zouden kunnen zijn

Goed geholpen

Vriendelijk geholpen. Goede uitleg. Heel tevreden

zorgvuldig

Niet gehaast, wel met zorg

Hele fijne tandarts, super voorzichtig in je mond. Goed advies

Kundig en voorzichtig. Geen pijn bij controle. Ook de mondhygiënist Hilde is zeer goed in haar werk

uitstekend geholpen vriendelijke mensen

uitstekend geholpen

Vriendelijke en vakkundige behandeling!

Vriendelijke en vakkundige behandeling!

Super

Fijne tandarts en kon mij meteen helpen met een nieuwe vulling. Ik weet alleen haar naam niet meer

Prima

Deskundig, goede uitleg, geen onnodige behandelingen.

Een klantgerichte en zorgvuldige behandeling

Zoals altijd heeft Marcy me goed behandeld!

“Professionele behandeling en alles was goed schoon en verzorgd.”

“Ik heb een erg fijne ervaring gehad bij deze tandartspraktijk. De praktijk zag er schoon en verzorgd uit en ik werd vriendelijk ontvangen. De behandeling verliep professioneel en rustig, waardoor ik me op mijn gemak voelde. Er werd duidelijk uitgelegd wat er gedaan werd en er was veel aandacht voor hygiëne en zorg. Zeker een praktijk waar ik met vertrouwen terugkom.”

Tevreden klant

Vriendelijke werknemers; duidelijke communicatie, zowel qua mail als in gesprek.

Goed, net als altijd

Fijn en deskundig

Vriendelijk, vakkundig geholpen.

Goede praktijk.

Goed

Goed en vriendelijk geholpen

Prima

Vragen hoe het met je gezondheid is Vriendelijke mensen Op een leuke manier geholpen

Snel en goed geholpen

's Morgens gebeld met klachten vanwege afgebroken kies, "s middags al geholpen en de behandeling werd snel en goed uitgevoerd.

Goede tandarts

Lieve meedenkende behulpzame tandarts.

Het ging allemaal goed. Op tijd aan de beurt, geen pijn tijdens behandeling.

Het ging allemaal goed. Op tijd aan de beurt, geen pijn tijdens behandeling.

Goed gesprek

Goed en duidelijk gesprek

perfect

Best praktijk en lief mensen daar werken.

Een goede hartelijke benadering

In het gesprek met de tandarts kon ik gewoon mijn gevoelens delen en er werd respectvol naar geluisterd. Dat geeft een gevoel van vertrouwen.